Team Tomorrow jobber for å sette fart på den grønne omstillingen gjennom å fremme positive produkter, merkevarer og livsstilsendringer som bidrar til at vi når 1,5-gradersmålet og en planet i balanse.

 

Vi bruker vår stemme og våre relasjoner til å gjøre en mer bærekraftig livsstil attraktiv og tilgjengelig. Til sammen har vi en stor stemme som når ut til utrolig mange mennesker hver dag, det er et stort ansvar som vi har respekt for.

Vi inngår kun samarbeid som lar oss bruke vår stemme og plattformer til å hjelpe forbrukerne med å navigere til mer klima- og miljøvennlige valg.

Vi deltar ikke i prosjekter som motarbeider det grønne skiftet. Det betyr ikke at produktet eller merkevaren må være helt i mål, men den må ha lagt en fremoverlent plan på hvordan den skal komme seg dit.

Vi har satt oss et hårete mål.

Som første byrå i Norge (kanskje verden) tar vi et felles standpunkt for et mer bærekraftig samfunn!

 

Vi ønsker å….

Invitere bredden av befolkningen med på omstillingen til en planet i balanse, gjennom å gjøre en mer bærekraftig livsstil attraktiv og tilgjengelig

Hjelpe forbruker til å navigere til mer bærekraftige valg

Fremme positive produkter og merkevarer som jobber i tråd med anerkjente internasjonale rammeverk, som FNs bærekraftsmål og målene i Paris-avtalen

Bidra til overgangen fra «bruk- og kast»-samfunnet, til «ta vare på»-samfunnet

Vi vet at…

Ingen sitter på hele oppskriften på hvordan vi skal leve for å bidra til en planet, et klima og en natur i balanse. Samtidig vet vi faktisk en god del om hvilke grep vi alle kan ta for å bidra positivt.

Vi kan:

  • Spise mer plantebasert

  • Gjenbruke mer

  • Kjøpe varer som varer

  • Velge produkter fra produsenter som har tydelige mål på bærekraft, og som har tatt aktive grep for å gjøre sin forretningsmodell bærekraftig og i tråd med målene i Paris-avtalen

  • Stille spørsmål, kreve åpenhet om produksjonsforhold, menneskerettigheter og dyrevelferd, utslipp og miljøbelastning

Mange løsninger er både bra for planeten, helsa og lommeboka, men fortsatt er mange redde for endring. Det aller viktigste vi i Team Tomorrow kan gjøre er å inspirere, og gjøre det attraktivt for så mange som mulig å velge produkter og merkevarer med et positivt bidrag.