“Vi vil invitere bredden av befolkningen med på omstillingen til en planet i balanse, gjennom å gjøre en mer bærekraftig livsstil attraktiv og tilgjengelig.”

gründere av Team Tomorrow, Nikolai Kaatorp Mathisen og Hanne-Lene Dahlgren

Team Tomorrow ideen startet…

…høsten 2021 da Norges største vegetarprofil Hanne-Lene Dahlgren og manager og mangeårig medieselger Nikolai Kaatorp Mathisen, diskuterte utfordringene i influencerbransjen. Hva kunne vi fått til sammen hvis flere sterke stemmer samlet seg for å inspirere til en mer bærekraftig livsstil. Hva var grunnen til at så få turte å ta standpunkt for mer bærekraft? Og hva kunne vi gjøre med det?

Vi tror på sterke fellesskap, og ville skape et miljø som slår ring rundt alle de modige folka som tør å stikke seg frem for å få til en positiv endring. Løsningen ble Team Tomorrow, og Norges (kanskje verdens?) første grønne profilbyrå. Januar 2023 ble tidligere Oda-topp Louise Fuchs med som partner og styreleder. Nå bygger vi et felleskap for influencere som tør å bruke sin stemme til å inspirere flere til å ta bærekraftige valg, og som hver dag jobber for å passe bedre på hverandre, naturen og planeten.

Dette gjør vi gjennom å skape et trygt fellesskap for profiler som bruker sin stemme til å fremme positive produkter, merkevarer og livsstilsendringer som bidrar til at vi når 1,5-graders målet og en planet i balanse.

Alle våre profiler har et felles mål om å inspirere til en mer bærekraftig livsstil, og har en egen agenda: vi må bort fra bruk- og kastsamfunnet, spise mer plantebasert og ta bedre vare på naturressursene. Derfor sier vi nei til produkter og merkevarer som motarbeider det grønne skiftet, og samarbeider utelukkende med aktører som har en tydelig og uttalt ambisjon om å bidra positivt til oppnåelsen av FNs bærekraftsmål.

Vi vet at vi ikke sitter på hele oppskriften for hvordan vi skal leve for å få naturen, klimaet og enkeltmennesket i bedre balanse. Men vi vil bruke det vi har lært for å gjøre bærekraftige valg tilgjengelige og mer attraktive for flere. Vi vil være en pådriver for mer klima- og miljøvennlige valg både blant produsenter og forbrukere. Vi vil gjøre grønne, sunne og digge måltider tilgjengelige for alle, friste til å prøve nye klimavennlige og bærekraftige produkter, inspirere til å velge kvalitetsvarer som varer, og som er produsert på en mer miljøvennlig måte.

I Team Tomorrow bruker vi stemmen vår aktivt for å få til endring. De modigste vi vet, er de som tør å ta standpunkt, som tør å gå foran og inspirere flere til å ta bedre valg. Vi har vi samlet flere av de råeste folka vi vet om, som alle har et felles mål: vi skal inspirere så mange som mulig til å ta små aktive valg til det beste for morgendagen.

Sammen er vi sterkere i kampen for et mer bærekraftig samfunn.

Viktige ledestjerner, rådgivere og samarbeidspartnere for Team Tomorrow

  • Grønnvaskingsplakaten

    Grønnvaskingsplakaten er en rettledning til norke virksomheter som ønsker å jobbe for en grønnere fremtid. Den er laget for å kunne favne alle FN’s 17 bærekraftsmål. For oss er dette en viktig støtte i vår strategi og utvikling.

  • Framtiden i våre hender

    Framtiden i våre hender er ledende på kunnskap og løsninger for et mer etisk og miljøvennlig forbruk. For oss fungerer de som ledestjerner og rådgivere når vi står i vanskelige dilemmaer.

  • Fo°tprint

    Fo°tprint er et uavhengig, samarbeidende rådgivermiljø med brennende engasjement for et raskere grønt skifte. Fo°tprint bistår oss med viktig bærekraftkunnskap for at vi skal kunne vurdere hvilke samarbeidsforhold vi skal ha.